سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ستمکار را چنین سوگند دهید ، اگر بایدش سوگند دادن : که او از حول و قوت خدا بیزار است ، چه او اگر به دروغ چنین سوگندى خورد در کیفرش شتاب شود ، و اگر سوگند خورد به خدایى که جز او خدایى نیست در کیفرش تعجیل نبایست چه او خدا را یگانه دانست . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :1
کل بازدید :16235
تعداد کل یاداشته ها : 5
103/2/14
7:10 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
مسعود تدین[0]
در این وبلاگ سعی می شود اخبار مربوط به ووشو استان کردستان وشهرستان سقز به خصوص باشگاه اوراز(پولاد سابق) به (مدیریت و استادی اقای فرهاد اسعدی)را ارائه دهیم

خبر مایه
پیوند دوستان
 
ایران سه بعدی

آریا رزاقی ووشوکار سقزی در هفتمین دوره رقابت های بین المللی ووشو در گرجستان با کسب دو مدال طلا و یک نقره به کشور بازگشت.بووووس


به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان ، مسابقات بین المللی ووشو در روز 31 خرداد در شهر تفلیس گرجستان آغاز و در روز سوم تیرماه با قهرمانی کشور قزاقستان پایان یافت.

بر این اساس تیم ملی ووشوی جمهوری اسلامی ایران با 22 ورزشکار در سه رده سنی نوجوانان، جوانان وبزرگسالان در دو بخش ساندا و تالو شرکت کرد.
 
هفتمین دوره رقابت های بین المللی ووشوی گرجستان با حضور شش کشور ایران ، گرجستان ، روسیه ، ترکمنستان ، قزاقسنان و هند برگزار شد که 130 نفر ورزشکار در بخش ساندا و 80 ووشوکار در بخش تالو به مدت چهار روز به مصاف هم رفتند.
 
آریا رزاقی قهرمان سقزی در قالب تیم ملی ووشو کشورمان در این رقابت ها حضور یافت و موفق شد در رده سنی جوانان با اقتدار در فرم های نان دائو و نان گوئن دو مدال طلا را به خود اختصاص دهد.
 
همچنین این ووشو کار کردستانی در بخش نان چوان توانست مدال نقره هفتمین دوره رقابت های بین المللی ووشوی گرجستان را بدست آورد.
 
در نتیجه تیمی تیم ایران سکوی دوم را کسب کرد و تیم های قزاقستان و گرجستان به ترتیب عناوبن اول و سوم را از آن خود کردند.
 
آریا رزاقی دارای عناوین مختلف کشوری در رده های سنی نونهالان و نوجوانان می باشد که زیر نظر مربی خود فرهاد اسعدی از شهرستان سقز توانست با تمرینات فشرده مراحل پیشرفت این رشته ورزشی طی کند.
 
رزاقی در سال 92 در رقابت های قهرمانی کشور در استان البرز دو مدال طلا و نقره را کرد و با توجه به شایستگی های این ورزشکار سقزی توسط کمیته فنی فدراسیون ووشو انتخاب و در سال جاری به مسابقات بین المللی گرجستان اعزام شد.
-------------
من هم به نوبه خودم به استادم آقای فرهاد اسعدی تشکر و خسته نباشید می گویم. واقعا همیشه شاگزدهایش گل گل تقدیم شمامی کارند و همچنین خسته نباشید به شاگزد گل استاد آریا رزاقی امیدواریم همیشه موفق باشی به امید موفقیت بیشتر.استاد فرهاد اسعدی مایه ی افتخار ووشوی استان کردسان.

93/4/7::: 12:2 ص
نظر()